Middag


Ikväll ska vi iväg till A&M där vi ska laga mat, pimpla vin och bara umgås. Det kanske även blir en liten utgång, vem vet?

För ett tag sedan köpte jag ett spel som heter "lika par leka bäst" som handlar om olika sorters frågor man ska ställa till varandra som partners och sedan tävlar man mot andra parlag. Jag tänkte ta tillfälle i akt och ta med mig spelet så att man äntligen kan få testa det.
Det ska blir riktigt mysigt ikväll och jag ser verkligen framemot det då vi inte har setts på ett tag och bara pratat, vilket är tråkigt då A är en av mina bästa vänner!

Den stora frågan är då vad man ska ha på sig, den här outfiten från Forever21 skulle inte vara helt fel! Klänningen och för att inte tala om skorna är helt georgeous!

Ha en riktigt underbar lördagskväll godingar!


Kommentarer
Postat av: OCENSURERAT

TVÅ TJEJER! EN BLOGG! MASSOR AV ÅSIKTER OCH TANKAR!



HELT OCENSURERAT!



SEX, VÄNSKAP OCH KÄRLEK



VÄLKOMMEN!



ocensureraat.blogg.se

2008-08-09 @ 19:27:02
URL: http://ocensureraat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: