Dagens önskan



Om det är något jag har svårt att hitta i början av varje vinter är det den perfekta vinterjackan. Kraven är alltid så stora och jag hittar alltid något fel på varenda en.
Förra året beslutade jag mig för att kasta bort vinterjackan då jag vet hur det kommer att sluta...Jag ger upp letandet och drar på mig samma som jag hade föregående år, jag menar så svårt kan det väl ändå inte vara att hitta en?!

I år har jag bestämt mig för att vara ute i god tid! Jag hittade jackan ovan på Urban Outfitters, och jag gillar den! Luvan och den höga kragen och mönstret (vad finns kvar?) gör allt! Den kostar ca. 2000.-. Kanske för mycket, men ack så snygg den är!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vilken snygg! Har precis köpt en ful vinterjacka -men varm, så nu måste jag bara hitta en snygg vinterjacka också ;-P

2008-08-23 @ 23:25:53
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: