They are mine!


De här bootsen har ni säkert sätt på en och annan blogg då de är rätt ombloggade. Tyvärr kommer jag inte ihåg vart jag såg dem senast, men ni hittar dem på här iallafall.
Mina kära mcboots har sett bättre dagar och vad passar sig bättre att beställa ett par nya då? Sagt och gjort så nu är de här raringarna på väg hem till mig. Om ni är sugna på att beställa dem, eller något annat från Nelly för den delen, så använd er av rabattkoden NLY2010 som ger er 50 kr i rabatt på en valfri vara. Koden gäller till och med den sista februari!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snygga ;-)

2010-02-17 @ 23:14:49
URL: http://muppsan.com
Postat av: Diana - Gravid ♥

Jättefina! Tack snälla rara för din fina kommentar! Jag går nu och väntar. Är fortfarande i latensfasen och barnmorskan säger att arbetet "tagit paus" , men att det snart kommer börja igen... Är så otålig! När är snart!? =/ Stor kram

2010-02-18 @ 11:11:31
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: