Jul kom hit!


Julgranen år 2007.

Okej, jag är riktigt sjuk när det gäller julen. Jag har olika slags regler som till exempel att man inte får dricka julmust, äta pepparkakor och dricka glögg innan den första advent. Vet ni vad det sjukaste är? Jag försöker få mig stackars offer som skall hålla hårt fast vid de sjuka reglerna! Vilken bra förebild man är för dem när man redan har brutit en av dem! :)

När jag vaknade idag och kollade ut genom fönstret ser jag snö! Snö och jag är ingen bra kombination då jag börjar att skrika tills jag inser att det bara är lite frost, suck!
Men det bästa av allt är ändå att julkänslorna börjar att komma upp och jullåtarna börjar att spelas upp!
Det finns verkligen ingenting som kommer upp mot den här högtiden, alla mysiga händelser och förberedelser innan dagen med stort D! Jag fullkomligt ÄLSKAR julen och det glädjer mig att många andra också gör det och att även dem har sina sjuka regler om vad som skall göras och på vilket sätt:)

Kommentarer
Postat av: Linn

hö hö hö, pepparkakor året runt , det går :D

2008-11-21 @ 21:14:13
URL: http://linnsejjer.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Haa=) jag får inte dricka julmust förens det första snön faller ;)

2008-11-23 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: