Sov sött!

Godkväll!
Har precis kommit hem från en kär gammal vän. Stötte på henne på t-banan häromdagen (hur stor är chansen??) och idag möttes vi upp för att catcha up. Känns galet kul att få träffas igen, och jag hoppas verkligen det håller i sig! Haha på tal om lilla Sannis (Sunniva). Hon fick för sig att beskriva min stil. Det hon kom fram till var "fjällrävensstil" (fråga mig inte) och det enda jag kunde komma till försvars med var "jag önskar mig faktiskt en kånkenväska när jag fyller år". Jaja. Haha. Ville bara titta inom och säga gOdNaTt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! Det var länge sen! Tenta på torsdag om jag förstått saken rätt... Kör hårt och lycka till! Jag ska lämna in ett par tentor på fredag jag. Ska bli kul att ses sen när vårt sommarlov har infunnit sig. :) Sov gott och kram!

2010-05-31 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: