Måndag

Godmorgon underbaringar! Hur står det till i stugen? Här är det toppen! Jag har haft en underbar helg i Götet med mitt hjärta! Och vet ni vad Vickan befinner sig just nu? I hemstaden! Det var lite "omständigheter" (bara positiva dock!) som gjorde att jag beslutade mig för att åka med hem.


Ingenting går upp mot känslan av att vakna upp i sin egna säng bredvid ens man! Att man dessutom kan sörpla kaffe och äta en schysst frukost är fint det med:)

Jag ska försöka hinna med att ladda upp lite bilder från Göteborg under dagen. Nu måste jag dock fokusera på plugget innan jag ska bege mig hem till fadern min där jag förhoppningsvis ska möta upp resten av fammen!

Förresten! Tack för era fina tips angående mitt språkval i höst. Jag tror jag har bestämt mig för ett, men jag ska först se vilka möjligheter som finns innan jag berättar för er:)

Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: