En utmattande dag

Godmorgon underbaringar!
Jag är fortfarande kvar i hemstaden. Jag som redan skulle åkt tillbaks till huvudstaden i söndags men sköt på det tills på tisdag, sedan tills på onsdag. Nu blir det hemfärd imorgon istället. Dock kunde jag inte direkt hjälpa det som hände igår, jag fick nämligen den sviniga maginfluensan. Nu är det bättre en smula, men usch vad vidrigt det är! Men imorgon måste måste jag verkligen tillbaks! Det blir verkligen till att råplugga i helgen, och de två kommande veckorna. Jaja.

Bild från igår då jag var hemma hos en av mina fina vänner där det bjöds på kaffe och kakor i solen (innan det sviniga bröt ut!). Det är galet fint väder här hemma och man vill inget annat än ut hela tiden. Jag får se till att sitta ute på balkongen en stund, förhoppningsvis lär säkert ingen känna kräkdoften som jag bär:)

Ha det lovely fina ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: