Helgen som var


Det turistades en smula på de vanliga ställena som Globen, Gamla stan, Slottet och riksdagen.

Det shoppades, såklart, och inne på NK hade man satt upp den här enorma jordgloben som dekoration. Snyggt!

Det åts en del. Här var vi inne på en restaurang som ligger på Drottningsgatan (precis invid Sergels torg) där det serverades asiatisk buffe. Man fick bland annat hugga in på sushibordet, gottgottigottgott!

Också fanns det ett efterrrättsbord. Gissa om vi blev glada?

När vi åt inne på NK hade man lagt i färska jordgubbar som dekoration i vattenbringarna (uppiffande och gott dessutom!). Det fick mig verkligen att längta efter färska jordgubbar med en klick grädde på!

Alice i underlandet tittade vi på en kväll i 3D. Jag gillade den, men däremot så är jag inte så förtjust i orginalet. Syster däremot som gillar orginalet avskydde den här filmen. Döm själva.

Helgen avslutades med jag bjöd på våfflor innan underbaringarna åkte hem igen, buhuu! Saknar dem redan, att saknad kan vara sååå jobbigt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: