Tisdag

Hej gott folk! Hur står det till i stugan?
Jag beslutade mig för att åka till Halmstad bara några minuter efter att jag skrivit inlägget i lördags. Fyra timmar senare steg jag in i rummet där Pälsk låg och där har jag spenderat mina dagar. Framsteg har skådats och igår blev mannen min äntligen utskriven. Med sorg i hjärtat fick jag åka tillbaks till Stockholm idag, lagom till en muntlig redovisning på eftermiddagen. Också med tanke på att en tenta närmar sig med stormsteg. Känslan av att bara skita i allt och umgås med mannen lockade inte bara en gång utan tio gånger om vill jag lova! Dock vet jag att han är i tryggt förvar nu, speciellt nu när jag vet att en och annan kaka kommer bakas till honom!;)

Hoppas allt är toppen med dig!!

Kommentarer
Postat av: T

<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-16 @ 20:22:43
Postat av: Annie

Härligt att man fick chansen att ses lite :) Även om det va under tråkiga omständigheter.

2010-03-18 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: