Städa


Under min pluggpaus idag tar jag mig an mina skor. Jag har varit riktigt dålig på att göra det innan men nu när man har skaffat sig ett par dyrare stövlar får man ge sig in på det! Gummistövlarna fick också sig en omgång nu när de var fulla av skit, kom dock på att jag kunde duscha av dem? Mohaha, ibland undrar man! Iallafall, det enda jag dock har använt mig av är en disksvamp (den gula sidan) för att få bort all smuts från dojjorna.  Irriterad som tusan är jag då jag likt förbannat inte köpte de där skoprylarna jag var och tryckte på när Pälsk var här. Han var dock smartare än en annan och invisterade i ett helt kit. Vilken kille va!;)

Kommer från Scorett (vilket ni säkerligen kan tyda utav bilden).

Nehepp mina vänner nu ska jag dra mig från den här mojängen. Ta hand om dig och glöm inte dina små raringar!

Kommentarer
Postat av: mallan

Duktiga du!

2010-03-22 @ 14:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: