Lördag

Godmorgon!
Jag stupade i säng sent igår och och fick upp och hoppa tidigt som attan idag. Anledningen? En unge springer runt i hela lägenheten och maler på som en pratkvarn=mindre kul. Dock får jag se det positivt, mer tid till plugg. Vet ni att det är cirkus två veckor kvar till första tentan? Galet! Vi insåg häromdagen att två månader har förflutit sedan man satte sina skakiga små ben för första gången på universitetets område. Tiden flyyyyger!!

Vad händer idag då? Plugg såklart. Och på kvällen ska jag träffa upp tjejjorna i klassen för utgång. Också hoppas jag på lite samtalsminuter med min man!

Hoppas du får en härlig lördag fina du!
Ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du hade en trevlig kväll!

2010-03-14 @ 10:28:33
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Tack för din fina grattishälsning! Nu har jag lagt ut hela förlossningsberättelsen, blev ett dramatiskt avslut på förlossningen, men nu är hon här vår älskade prinsessa! ♥ Kram Diana

2010-03-14 @ 17:01:46
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: