Lördag

Godkväll i stugan!
Hoppas allt är bra med dig och att du njuter fulla muggar för att det är lördag! Med mig är det bra, trött som bara den. Funderar på ifall man ska gå i ide? Ne, livet är på topp när man dricker hinkvis med kaffe och te:)
Läste precis på en blogg att imorgon är det äntligen dags att ställa fram klockan 1 timme. Vet ni vad det betyder? Att det snart blir varmare!! Dock betyder det att det blir en timme mindre till plugg vilket kan kännas lite panikartat just i det här tillfället men äsch det får ordna sig på något sjukt sätt. Tacka vet jag socker och koffein!:)

Om en liten stund ska jag möta upp lilla Millisch inne vid Sergels torg för att handla mat inför kvällen. Vi hade tänkt att laga till något och umgås en snabbis nu innan jag åker hem. Nedräkningen har börjat och det är nu endast tre dagar kvar!!

Bild

Ha en riktigt härlig kväll och glöm nu inte att ställa klockan raring!


Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Underbart med sommartid för nu blir det ljusare längre om kvällarna! :)

2010-03-28 @ 11:17:36
URL: http://fridasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: