1:a mars!

Äntligen har vi tagit klivet och hamnat i månaden som är den sista månaden ut innan det blir vår, härligt! Har hört talas om ett rykte som säger att våren kommer knappt att anlända till oss i år. Vi kommer gå från vinterårstiden rätt in i sommaren. Är det sant?

Min dag har börjat med lite plugg och knaprande av alvdeon. Jag funderar på ifall jag ska ta mig till IKEA senare idag och skaffa mig lite nödvändigheter så som ljus och glödlampor? Nåväl, I let you know!
Jag måste erkänna att jag är riktigt shoppingsugen, dock har jag lovat mig själv att spara mig tills helgen för då kommer nämligen finaste systern min, svägis och Pälsk! Åh vad jag längtar!! Men jag måste erkänna att jag ändå spanat in utbudet på nätet och hittat en och annan snygg sak som man kommer sätta klövarna i, bland annat de här ursnygga bältena:

Ett silvrigt tack! Finns hos GT för 199 kr.

Nu: Lite uppiffning av ansiktet, man ser ju ut som ett spöke som har legat på vinden hela vintern lång!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: