The day so far

Hello darlings!
Vart har den här dagen tagit vägen? Ibland undrar man ifall det är lagligt att tiden bara flyger iväg så här!:)
Iallafall, det här är lite vad jag har haft för mig idag:

Årets första jordgubbar är nu nermalda i kaggen min! Finns det något godare??

Det har shoppats. Vad som fick följa med mig hem får ni se någon annan dag. Min fråga är vad ni tycker om de här shortsen från GT? Alltså jag tror jag gillar dem. Ska jag slå till imorgon?

Jag har börjat packa inför hemfärden. Jag flyttar ju ut från rummet. Dock kan jag inte förstå hur det kunde bli så mycket kläder helt plötsligt? Det såg ju så lite ut i garderoben? Iallafall, jag tänkte trycka ner alla kläderna i min stora resväska. Nu undrar ni kanske ifall det fick plats?

Svaret är NEJ! Vad tusan ska jag ta mig till?

Äsch, det där lämnar jag över till Pälsk sen när han kommer:) Nu ska jag göra mig iordning för att träffa en massa klasskompisar på juristernas hus. Det ska banne mig firas att vi har klarat vår första termin! Att det dessutom är tanktömning i baren gör ju inte saken sämre;)

So long dear friends!


Kommentarer
Postat av: Anonym

å tack . riktigt nöjd me den :) ! åh jordgubbar så gott!

2010-06-05 @ 17:55:12
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anna

Gott med jordgubbar!

2010-06-06 @ 20:40:40
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: louis vuitton wallet

Jag med =)

Jag röstar på begie!

Postat av: buy pandora jewellery

Åh vad fin du va vännen!

2010-06-09 @ 11:26:53
URL: http://www.panbeadssales.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: