I'm free!!

Godmorgon kärt folk! Vet ni? Nu har jag SOMMARLOV! Dock har jag inte riktigt förstått det än, men det kommer väl förhoppningsvis när man minst anar det:)
Vad jag har gjort de senaste dagarna kan ni säkerligen räkna ut. När sista tentan var gjord igår firade jag och mina tjejjor det med att gå på Sex & the city 2. Äntligen! Och jag måste säga att jag gillade den! Och den var betydligt bätte än tvåan!

De finaste! Tanken slog mig aldrig att jag skulle få chansen att träffa så här underbara personer när jag började jurreprogrammet.
Mina fina tjejjor, jisses vad jag kommer sakna er<3

Jag har lite att stå i nu innan jag ska möta upp Mandis för att steka lite fläsk in the sun. Pälsk anländer sent i natt och på söndag tar vi mitt pick och pack och drar. Från Stockholm till Halmstad. Okej, jag kan fortfarande inte förstå att jag är fri. Att jag redan har gått en hel termin. Galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till sommarlovet ! :)

2010-06-04 @ 10:13:58
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: