Fredag

Dagen har bestått av timtals långa föreläsningar och därefter akitiviteter med gruppen. Den här gången var det inte vilka aktiviteter som helst, utan tävlingar grupperna emellan. Efter fem (av fem) vinnande tävlingar från grupp sex avslutades dagen med en hamburgartallrik som satt fiiint i maggen!

Med lagboken under armen och simfötter på fötterna gällde det att springa fortast fram till ett träd och tillbaks.

Tävlingsinriktade?

Det vinnande plakatet! Nu håller vi tummarna för att just vårt väljs ut till att pryda univeristets väggar inför proppfesten!

Drinkblandning.

Imorgon blir det cocktailmiddag på kvällen, och då får vi veta hur det gick för oss gentemot de andra nio grupperna! Tråkigt nog tänkte jag inte på att ta med mig en klänning av finare slag, men jag hittade en svart volangklänning i botten av resväskan så den kan säkert ordnas till med lite festliga smycken.

Let's dance går här i bakgrunden, jag har inte följt det vidare mycket i år, och har ännu inte någon speciell favorit. Vem hejar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: