JAG KOM IN!

Mina kära vänner, jag kan härmed meddela att på onsdag blir jag en äkta Stockholmare! Klockan fem idag steg jag in med inga som helst förhoppningar i ett kalt, stort rum på Stockholms universitet. En halvtimme senare var lyckan total då jag hade blivit tilldelad en plats på utbildningen jag länge velat gå. På onsdag börjar redan allvaret och jag kommer med skakiga ben inta min plats på juristprogrammet. Lycka? ÄH JA!

Jag vet att den här statyn har ett namn, men jag kan inte komma på det för tillfället och jag finner det inte relevant för den delen heller. Men det jag ville ha sagt är att jag gillar den och att det är den och Sergels torg jag förknipper med Stockholm (nu iallafall).

Jag sprang in på min vackra vän Camillas jobb och överraskade henne lite smått. Snäll som hon var ställde hon upp på att gå ut och äta lite gott och fira dagens händelse. Tack hjärtat för den fina stunden<3 Nu blir du inte av med mig;) 

Ett stort TACK till alla mina underbara personer i min närhet som har överrumplat mig med fina samtal och grattissms. Utan er skulle inte lyckan var lika stor, ni är guld värda<3


Kommentarer
Postat av: Queen

välkommen till stockholm :D

2010-01-19 @ 22:05:42
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du blir inte stockholmare för att du flyttar hit, gumman :-)

2010-01-19 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: