Ge mig en rottweilervalp typ nu!


Lilla Aroma (fars hund), bara några veckor gammal, för tre och ett halv år sedan.

Jag vill ha en hund NU! Inte imorgon, inte om någon vecka utan NU! Jag skulle kunna göra precis vad som helst för att få ha en alldeles egen hund, dock måste man vara lite realistisk och inte vara en liten barnrumpa och ha krav på allt som kommer i ens väg.
Syrrans hund fick valpar förra året och härommånaden berättade hon att en av hundarna ska bli dräktig om sisådär två år. Då ska jag banne mig ha en! Lilla fina du, jag längtar efter dig så att det gör ont. Tänk vilken lycka det kommer bli att få hålla om dig, borra ner sig i din söta päronmage och busa med dig dagarna i ända. Åh, vad jag längtar efter just DIG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: