Fredag

Godmorgon fina du! Snart är det helg och jag hoppas du laddar upp? Min helg har redan startat men den blir antagligen fullspäckad med saker som måste göras. Boende är riktigt svårt att få tag på och de enstaka lägenheterna/rummen som läggs ut på blocket blir upptagna på momangen. Ni har inga tips på ledigt boende i Stockholmo?

Bloggandet blir lidande, men jag hoppas att ni förstår? Det är inte på tok för lätt att vara ny i en stad och speciellt inte nu när det blev en så dramatisk start för mig. Men jag ska försöka att flika in med ett och annat inlägg under veckan!

Jag stötte på den här jackan i veckan och gissa om ha-begäret blev lidande? Budgeten tar emot dock, men jag har lovat mig själv att jag ska köpa mig något extra fint ifall jag klarar första tentan. Det är ju dock sisådär två månader dit, så frågan är om man orkar vänta? Den här Chanelinspirerande jackan finns hos H&M (divided black) för 299 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: