Eldfärg


Det har både klippts (!), filats och målats idag. Nu är är naglarna avkapade och det känns förvånadsvärt bra (men det kanske inte är så konsigt då man har levt med sina naturliga naglar under 21 år, vad vet jag?). Dock känns dem onaturligt tjocka då gelen fortfarande är kvar på toppen av nagel, men men.
I skrivandets stund kom jag på att jag gjorde ett litet experiment under sommaren. Jag testade då nagellack från olika märken och använde dem under en tidsperiod för att se vilket av dem som höll bäst. Jag ska leta igenom mina bilder och snarast möjligast försöka knåpa ihop ett inlägg om detta!

Kommentarer
Postat av: Therese ♥

sv. Jag tycker det är så snyggt med långa naglar :) Rött är snyggt på naglarna ;) (Det har jag nu också)

Jo det är väldigt svårt med klänningar ^^ hmm XD

2010-01-12 @ 16:43:47
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: