Lite om gårdagen och idag


Bilder

Jag blir alltid så rastlös av att kolla på program som ibland känns som ett måste att kolla på. Varför vet jag inte riktigt, men därav är det bra att ha en dator brevid;)
Kul att både Anna och Jöbacken gick vidare tycker jag! Anna, som redan var en favorit under Idol blev det även igår med sin fina låt. Och hur fin var inte hennes outfit? Gillar kombon med en finklänning och ett par vardagliga skor som ett par converese på fötterna. Riktigt najs! Sibel hade en riktigt cool klänning som var klippt och skuren för henne. Wahlgren är alltid lika fin och Jöback i sin uniform gick också hem hos mig.

Vad händer idag då? Inte mycket, är fortfarande en snorande kvinna med tonvis av pappershögar runtom mig:(
Förhoppningsvis kan jag bege mig på en liten promenad senare idag. Jag måste göra någonting annat än sitta inne, kanske för att jag hatar allt som har med rastlöshet att göra nu?!

Ha det fiiiint!

Kommentarer
Postat av: Micaela espinoza

jaa nu är de bara att vänta och se om de sitter bra och är snygga på :)

2010-02-28 @ 23:43:45
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig du snorande kvinna ;)

Miljoner pusar och kramar!

2010-03-01 @ 06:36:32
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: