Tisdag

Godmorgon!
Jag sitter här och försöker får i mig en välbehövlig frulle. Samtidigt sitter jag och kollar ut genom fönstret och ser snöflingorna falla ner till marken. Igår varnaden man för i metro att man skulle försöka jobba hemifrån och inte gå ut. Lättare sagt än gjort kanske? Alla t-banorna är inställda ovan jord så det är bara att bita ihop i kylan och traska till närmsta ersättningsbuss. Visst är det tröttsamt med snö men samtidigt måste man ju, istället för att klaga, ta dagen som den kommer och göra det bästa av situationen. För mina vänner, solen kommer det gör den även fast det känns som en evighet tills dess! Och när den i sin tur väl kommer så kommer det säkerligen finnas sådana som tycker att det är för varmt. Haha. Men det är ju så människan fungerar, man är ju aldrig nöjd!:)
Ha en fin dag i snökaoset och tänk på att det är ju trots allt mysigt med den vita och gnistrande snön!
All kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: