Mot soffan!


Det blidde inget Hemmakväll. Näsan snorade som ett as och regnet vräkte ner. Dock begav jag mig till närmsta ICA, så utan snask blev jag inte! :)
Tänkte att jag skulle bunkra upp sötsakerna framför tv:n och se melodifestivalen ikväll. Jag har ju alltid lyckats missa det i år, men samtidigt är det inget jag direkt sörjer över. Och med risk för att låta för gammal måste jag ändå säga att mellisen var bättre förr när det bara var ett program. Eller vad tycker du?
Iallafall, jag har absolut ingen koll på hur låtarna är i år. Har du? Finns det några artister som verkar lovande?

Nehepp, nu får jag allt ta att bege mig mot soffan. Det tas en del av godiset här och lite ska man väl ändå snaska på under tiden!

Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inte heller sett ett enda avsnitt av mello, tycker de var bättre förr, de är så utdraget nu,

2010-02-28 @ 10:41:37
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: