Lördag

Godmorgon!
Idag känns det som att skallebanken kan ha blivit en grad mildare. Visste ni att man aldrig drabbas av samma förkylning två gånger? Och detta i sin tur betyder att man alltid har olika symptom varje gång (man känner faktiskt av skillnaden!)? Dessutom är det nämnvärt att man blir inte förkyld av att man går ut med blött hår i kylan eller att man har blivit förfrusen om tossingarna. Det är bara helt enkelt så att när man stöter på ett par förkylningsbakterier som man inte har varit i kontakt med förr så drabbas man på stört. Coolt det där...
Iallafall, jag hade mina små funderingar på att bege mig till närmsta Hemmakväll idag för att hyra ton med filmer och köpa mig en fet godispåse men helt ärligt så vet jag inte ifall jag pallar av det nu. Förhoppningsvis blir det bättre ju längre dagen förflyter!

Min vän, jag hoppas att du mår bra och att inte du har drabbats av någon vidrig sjukhet. Och att du för en lovely lördag!
Stor kram

Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Inge kul med förkylningar. Krya på dig! :)

2010-02-27 @ 10:59:38
URL: http://fridasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: