Godmorgon!

Alla som har skallebank räck upp en hand! Usch! Jag har precis vaknat upp efter gårdagen. Dagen igår var fullt ös från klockan åtta på morgonen till sena timmen på natten, ni kanske förstår varför jag är slut?
Är sjukt hungrig med orkar inte ta mig upp till köket för att göra frukost så istället sitter jag och knaprar i mig ballerinakex. Också hittade jag ett glas med gammal saft, allting slinker ner en dag som denna!
Ja,iallafall, jag kanske borde berätta mer om dagen? Det var proppfesten igår och då hade alla grupper olika utklädslar. Gruppen jag tillhör klädde ut oss till något ingen annan hade vågat testa sig på. Eftersom vi är grupp sex anspelade vi oss självklart på namnet, dvs. sextema. Det blev lite väl bisarrt, haha, och jag hann aldrig fråga mina kära gruppmedlemmar om de är ok ifall jag publicerar bilderna. Så tyvärr kan jag inte lägga ut bilderna från just den stunden här. Under dagen blev det volleybolltävlingar (vi åkte ut redan efter första matchen), schalgersånger (vi höll vårt tema rakt igenom) och slutligen hejarramsor. På kvällen samlades alla upp på juristernas hus (kläderna åkte av och andra åkte på) för att avnjuta en god middag och trevlig sällskap såklart!  

Jag blev så imponerad och glad över att se hur duktiga och kreativa alla grupperna hade varit! Pensionärer, simmare, disneyfigurer, cirkus och religioner var bara några av alla roliga teman som grupperna hade kommit på.

Finaste Barris gjorde en inbakad fläta i luggen på mig. Jag tycker det är sååå fint!

Goaste gruppen!

Under eftermiddagen ska jag hem till Camillisch där vi ska ha bakishäng med pizza, film och godis. Är det dagen efter så är det!

Jag hoppas allt är bra med dig idag? Också vill jag önska dig en riktigt härlig söndag fina, fina du!
Stor kram


Kommentarer
Postat av: Barbie 08

Hahahaha ja verkligen kram på dig

2010-02-21 @ 13:19:42
URL: http://barbierocknroll.blogg.se/
Postat av: lovajsa

Verkar som du haft jättekul! Va bra :) saknar dig och tänker på dig ofta! Smygläste på fejjan att du kommer hem en vända i mars - ses?! Jag har provat kladdkake-ballerinakexen nu: ganska goda faktiskt. Hoppas du haft en bra helg! massa kramar!

2010-02-21 @ 22:36:03
URL: http://lavinialusenkofta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: