Söndag

God middag härliga söndag!
Solen lyser på som bara den och vilken energikick man får bara av att vara ute i den fina. Just nu sitter jag dock på SU:s bibbla och längtar mig bort tills jag får sätta fötterna utanför det här byggnaden igen. Jag kan inte koncentrera mig på det jag ska göra och det börja svida i knogarna för om en dag ska arbetet vara färdigt. Vart har min motivation tagit vägen? Har du något tips på hur man kan få tillbaks den?

Haha, jag måste berätta om den här skumma blandningen igår. Vi handlade ingredienserna till middagen tillsammans och när vi skulle trycka i oss chipsen ställde Barris fram youghurt som dip. Hur skumt? Eller har du testat det här förr? Jag jämrade och hade mig och talade allt om hur svinigt det verkade vara. Men skam den som ger sig och självklart ska man testa innan man yttrar sig. Dock kände man inte av smaken så mycket och konsistensen var ytterst speciell. Men det var inte lika svinigt som jag hade målat upp för mig själv att det skulle vara. Men nej, det är nog inget jag kommer vilja testa något mer i framtiden. Tyvärrr.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med dig, solen är underbar!



sv: Jag köpte själva klockan på village och "siffrorna" på inneonline.se

2010-04-11 @ 20:42:14
URL: http://frida.derived.se
Postat av: Anna

Våren är verkligen härlig!

2010-04-11 @ 21:04:17
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: