Solbrillor med nitar


Jag och mina tjejjor (för er som inte vet så har jag och tre underbara tjejor från klassen funnit varandra) strosade runt på söder igår i hopp om att hitta någon god matbit. En halvtimme senare var vi lagom sura och tvära över att vi inte hittat något än så istället besökte vi butiker istället. Bra logik?;) 
Inne på Gina fann jag de här raringarna, fast det blev inget köp. Vilket jag ångrar en smula nu.
Jahopp, nu ska jag försöka göra mig iordning för idag får man finbesök från Göööötet! Mallisch kommer hit! Om jag längtar!

Hoppas ni får en galet fin lördag!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Brillorna ser supercoola ut! :)

2010-04-24 @ 13:09:36
URL: http://fridasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: