Rensning


Usch, jag är helt slut! Efter att ha rensat igenom alla mina kläder har jag nu fått ihop 1.5 svart sopsäck att slänga. Varför ska man alltid samla på sig så mycket bröte? Varför ska man envisas med att ha kvar den där fula gamla träningströjan från fyran?
Jag brukar vara duktig på det där med att rensa, enligt mig själv, men idag tog jag i för fulla muggar. Saker man inte har använt på över ett år är bara onödigt att ha kvar! Ett tips till er är att absolut inte bara slänga det i papperskorgen utan släng det till en välgörenhetsorganistion av något slag. Allting kanske inte är bra, men kanske något och då är det bättre att det kommer till användning för någon annan.

Jag sorterade upp det i fyra olika högar. Använda nu, använda nästa sommar, sälja och SLÄNG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: