Läs den.


Nu är den färdigläst! Jag har precis läst bokens sista blad och funderar smått på ifall jag gillar den. Var den bättre än den första? Jag är en person som oftast vill gå och grubbla något dygn på böcker och filmer innan jag ger mitt fullständiga svar. Jag gillade Män som hatar kvinnor, även fast den hade för mycket av det goda ibland. Jag är dock lite kluven till Flickan som lekte med elden. Jag vill så gärna jämföra den med den första boken, men samtidigt är det ju två helt olika handlingar. Rent spänningsmässigt är Män som hatar kvinnor snäppet vassare, även fast Flickan som lekte med elden bjuder på en hel del nagelbitning den med.
Läsvärd är den absolut, men min personliga favorit blir den första boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: