Inspiration


När jag var i Göteborg under sommaren besökte jag Lindexbutiken som ligger i Nordstan. Med några bh:ar i handen var jag tvungen att besöka närmsta provrum och jag blev positivt överraskad av den här fina väggen. Otroligt uppiggande att se som kund, och ett bra sätt att hjälpa kunden att hålla reda på sina plagg!

                                           
                                  (klicka på bilden för större bild)
Provrummen var för övrigt riktigt fint gjorda med vackra draperier och fina tapeter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur perfekt är inte det?? Hur var helgen hemma? saknar dig!

2009-09-21 @ 23:26:14
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Annie

Så härligt!! Sånt skulle fler ha... Underbart att träffa dej igen gumman!!

2009-09-22 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: