Favoriter.

Jimmy Choo kollektionen för H&M har man sett lite smakprov lite titt som tätt. Idag kom en våg av nya härliga accessoarer, klädesplagg och skor som kollektionen erbjuder. Kläderna var absolut ingen hit och definitivt inte väskorna. Eftersom Choo är känd för sina underbaringar till skor så hade jag mest förväntningar på just dem. Och det ser så lovande ut, och ju mer jag ser desto mer vill jag ha i! De mesta är redan ombloggat, men självklart vill jag visa upp mina egna små favoriter!

Röda klackar har jag ont om, de här var ju verkligen något att bita i!

De här var det första man fick som sneakpeak ur kollektionen. Jag föll direkt, men inte för de blåa utan för de svarta i samma modell.

Det är mycket djurmönster (eller zebramönster) i kollektionen. De här ljuvliga ballerinaskorna med nitar prickades in fullkomligt rätt!
Bilder: Glamour


Priserna på skor kommer ligga långt över femhundringen, och det kan man ju tycka är en del. Kvinnorna (och männen) kommer säkerligen slåss för det här samarbetet den 14:e november, så man får hålla tummarna för att man får tag i någon av underbaringarna ovan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar de röda.

2009-09-18 @ 19:57:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: