Hemfärd

Världens finaste bror och syster kom och hämtade mig i Norge i söndags.
Jag blir rörd till tårar bara av att tänka på den fina tanken att de kom en sådan lång bit bara för att hämta lilla mig<3

Avfallet kastade de bak medans de fick erhålla de kungliga platserna längst fram. De tyckte jag allt att mina kära syskon var värda!

En annan fick underhålla sig själv bak i bilen.


Musik är ju ett måste under en bilresas gång. Med automatik åkte armen upp när det dök upp partylåtar.

Man blev en aningens nanig. Jag tror dock det hade någonting att göra med att jag endast sov fyra timmar den natten. Fast jag antar att det blir så när munnen gick non-stop på en efter att sis and bro anlänt efter midnatt. Dock blev det inte ens en liten blund för min del då jag mådde illa som sjutton så istället fick jag...

...platsen framför ratten. Gasen i botten!

Lyckan låg på max när vi kom hem till pappa och min favvotjej mötte oss i dörren!


Tack än en gång för den bästa roadtrippen på länge världsbästa syskonen mina!<3


Kommentarer
Postat av: Annie

Så otroligt gulligt av dem!

2009-09-24 @ 21:18:43
Postat av: Anonym

MYS!

2009-09-25 @ 09:39:16
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Stella af Gräddén

Vad gör man inte för sin lillasyster......kärlek i mängder....Kram från DIN EGNA SYSTER,Frallan och Jinsan

2009-09-25 @ 10:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: