Smått & gott

När jag handlar gillar jag att strosa runt i en lugn takt och titta på allt kul som finns.  Jag älskar allt som har med nyheter att göra, och blir mer än lyrisk när jag hittar något nytt och vill genast testa. Idag var en sådan dag då det hade kommit in med mängder av nya och roliga produkter, och självklart var fingrarna i farten och plockade på sig inte en utan tre nya saker!

Nya bilsmaken, rosa rattar, har kommit ut i samband med bröstcancerfonden. Självklart får man bidra med något! 10% av summan går direkt till fonden, många bäckar små...Gott var det iallafall!

Sia har kommit ut med en ny glasssmak; flädersorbet. Mjölkmagen ler, men dock skriker mannen att den inte var så god:(

Pälsk hittade det här ljuvliga doftljuset med doft utav jul. Hela lägenheten luktar kanel nu, det gillar vi! Finns på Maxi för 29kr.


Kommentarer
Postat av: Catrin

mm älskar kanel ;)

2009-10-18 @ 15:41:54
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: