När inspirationen flödar

                         
Jag älskar ordning och struktur och speciellt när det kommer till papper, och allmänna ting på datorn. Mina personliga bilder har jag placerat i kategorier och därefter i underkategorier. Nördigt? Ja, kanske! Men sålänge jag trivs med tillvaron så är det det som gäller! Iallafall, idag skapade jag mig en inspirationsmapp där jag valt att placera olika bilder som ska inspiera mig när tillfälle kommer. Ibland tryter det när man ska välja outfit, ibland mår man dåligt över sig själv och ibland kommer man inte på vad man tänkte på till bordet i stora rummet. Då är det perfekt att ha en mapp där man samlar allt som inspierar en och gör en glad. Och speciellt en undermapp som får en på bättre humör!
Alla har sina nedgånga perioder där man rent ut sagt kan må skit över hela tillvaron. Hur bra är det då inte att klicka sig fram till bilder på en själv som gör en glad? Fler MÅBRAmappar åt folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar mig en måbra-mapp imorgon av dig :)

2009-10-07 @ 22:44:52
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: