Världens sötaste lilla kille!

Dagen igår var späckad från det när vi vaknade tills vi stupade i säng. Dagens hjödpunkt var ju självklart när vi fick träffa våra vänners lilla bebis. Han föddes fredagen den 20:e november och är "gängets" första bebis, och jag vill lova att moderskänslorna låg på topp efter att man hållt och gosat med den bedårande lilla pojken!

Förutom en bukett med blommor gav vi den här mjuka två delade dressen. Vi smälte direkt när vi såg den och den blev perfekt i slutändan för lilleman var verkligen en riktigt superman!

Världens sötaste lilla kille! Det gjorde ni bra;) Mina moderskänslor låg på topp efter besöket vill jag lova, vem vet det kanske tittar ut ett litet knytte om några månader. Skämt å sido kära vänner!:)

Tack för att vi fick komma till er igår Sofie och Lars, och grattis än en gång till den bedårande lilla killen!



Kommentarer
Postat av: Jenlen

I mitt gäng är det också en tjej som fått en son fast han är lite mer än 2 år nu :) mysigt!

2009-11-29 @ 11:01:10
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: