Up

Bild

Häromveckan lånade jag filmen Upp av lillebror och idag såg jag färdigt denna underbara film. Visst är det fantastiskt att både vuxna och barn kan se en film tillsammans utan att filmen endast innehåller en massa onödigt barnspråk? Det ska vara humor och ett bra budskap i en barnfilm!


Mina tankar föll till filmen Hitta Nemo, men det kanske inte var så konstigt då det är samma skapare till filmen Upp, för ibland känns det som om att filmen riktas mer mot vuxna med de tänkvärda tillfällen samt alla skämten. Men det är fantastiskt av skaparen att man kan fånga upp alla åldrar och ge dem en filmupplevelse på det här sättet.


Jag älskar sådana här barnfilmer. Kanske beror det på att jag fortfarande känner mig som ett barn, vilket jag inte ser något fel med. Filmen åkte rakt in i en-vacker-film filen i hjärtat och där ska jag förvara den så länge det bara går. Jag rekommenderar varmt den här filmen, och ifall ni har minsta lilla möjlighet tycker jag absolut ni ska se den här filmen för ni kommer säkerligen inte bli besvikna!


Kommentarer
Postat av: jennyj

dne vill jag med se

2009-11-04 @ 17:33:44
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: