Se inte den!

                                                       

                                                                  Bild

Fredagskvällen spenderades i en biosalong. Vi såg filmen 2012. Efter knappt en timme började jag skruva på mig av rastlöshet då filmen hade börjat urarta totalt. En halvtimme senare somnade Pälsk.
2012 kan var en av de sämsta filmer jag har sett på länge. När "hjälten" dyker upp förstår man direkt hur filmen kommer att sluta, vilket är riktigt trist. Dock trodde jag inte den skulle sluta så orealistiskt! När en film överhuvudtaget är overklig, vilket 2012 var rakt igenom, så ger jag upp direkt.
Innan filmen började läste jag att regissören, Roland Emmerich, hade gjort filmerna Independence Day samt Day after tomorrow. Jag menar Independence Day var ju bra, men de nästkommande kan man ju tycka vad man vill om. Varför kan mannen inte bara ge upp med att producera sådana här typer av filmer?

Filmen är för övrigt riktigt snyggt gjord, men ingenting annat! Så sammanfattningsvis: SE INTE DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: