Torsdag(kväll)

Igår mötte jag upp Emma efter jobbet och därefter traskade vi vidare till Hyde Park. Vi mötte upp Sandra, Josefine och Karen och pimplade lite vin och beslutade oss senare för att gå till The Roxy där vi shejkade loss hela natten lång. Riktigt trevlig kväll och jag som inte ens hade tänkt att följa med ut efter parken. Men det ångrar jag verkligen inte, och tur är det väl att man börjar klockan ett idag!

The girls! Sandra, Emma, Josefine och Karen.

Det är ju tur att vi korta har lite "hjälpmedel" ibland!

The gang på Roxy! Vet dock inte vem killen till vänster är?!

Nu dags att göra iordning sig inför jobbet!
Hoppas er dag blir toppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va riktigt skoj ute! far vi gora om! Vi far ses nasta vecka, jag kan bjuda dig pa middag hemma hos mig ;)

2009-05-22 @ 12:06:18
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååh mina älsklingar! Himla roliga bilder med! ;)

Saknar er jättemkt! Hoppas det löser sig med boendet... Tror du att jag hade kunnat sova hos dig typ torsdag och fredag?? PUSS!

2009-05-23 @ 17:42:45
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: