Shopping pa G?

Jag fann tva trojor som jag fastnade for. De kommer fran trendavdelningen pa H&M. Dock har jag lite beslutsangest gallande vilken jag skall ha. Den vita? Den randiga? Eller bada?

Fin bade till vardagas och till fest.

Skon att ha till ett par leggings nu nar det borjar bli varmt.

Na vad tycker ni? Jag som skulle halla inne pa shoppingen, men samtidigt sa ar det min forsta dag! Haha, jag bestammer mig pa tisdag efter att jag fatt reda pa ifall jag fatt jobbet. Ifall beskedet ar positivt maste jag ju fira det pa nagot satt!

Nu maste jag bege mig och handla mat. Sag en stor mataffar pa vagen till Oxford Street, perfekt!
Saknar er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: T

T tycker bäst om den vita.. sött =) VICKY! Brassestolarna i parken kostar pengar!! Pass upp =) HBK vann t.e.x med 2-1 gott som tusan =) Nu ska ja koka lite bullens körv å äta framför sporten.. Saknar dig massor. Har du kollat om d e OK om ja kommer? Massa Kyssar! Älskar! (l)

2009-05-10 @ 19:54:48
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket. :)

2009-05-10 @ 22:24:15
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej nej Tomas, hon ska ta den randiga! (men egentligen inget snack om saken, hon borde ta båda, men man ska inte erkänna att man är shopaholic redan första dagen... :P)

Waitrose på finchley road är bäst! Tesco innan Brent cross är dock billigare...

Jag längtar tills jag får se dig igen kvinna! ;)

2009-05-11 @ 16:58:49
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: