Önskelista.


( De sakerna som är med på bilderna är de som jag har i åtanke)

Min födelsedag närmar sig med stormsteg. Nu är det två veckor kvar och för en gångs skull har jag funderat på vad jag önskar mig, någonting som jag är väldigt dålig på annars. Så håll er till listan gott folk, fast om ni går utöver ramarna så gör det ingenting alls för ni lyckas alltid!:) Nu har ni dessutom lite längre tid på er, och när jag kommer hem så väntar jag mig ett hejdundrans kalas (för sådant gillar ju jag!).

Nu shopping på stan!

Kommentarer
Postat av: amanda

de där klockorna är superfina:) och lexington gör helt sjukt snygga saker. fin blogg du har:)

2009-05-28 @ 13:13:10
URL: http://amandajenny.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: