Onsdag.


Efter jobbet idag tog jag mig en tur till Trafalgar Square. Det var helt underbart väder och jag tänkte att jag skulle sätta mig där tillsammans med en kaffe från Starbucks och en bok i högsta hugg. När jag väl kom dit fanns det inte ett enda Starbucks i sikte och dessutom kryllade det av fotogalna turister. Jag traskade vidare till Big Ben. Helt underbar skapelse och så vacker! Precis framför stackars Ben varade det en livlig demostration med tiotals poliser och ett antal hundra demostranter. Vet inte riktigt vad de demostrerade om, tror det hade någonting med fred att göra.
Tanken var att promenera vidare till Tower Bridge, men jag orkade inte. Det får bli en annan dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: