Forsta dagen.

Idag rader det sightseeing for min del. Det har hunnits med en del, asch jag later bilderna tala (ja, med lite undertext saklart).

Redo for jobbintervju. Har ser ni liten del av mitt rum (stoka ner har jag redan gjort). For er som undrar sa far jag reda pa om jag fick jobbet pa tisdag. Hall tummarna!

Snyggt skyltfonster pa Oxford Street (tror butiken hette Selfridge kanske?!)

Sjalvklart blev det ett besok pa Primark.

Och dar blev det lite shopping! Jag som endast var i behov av en handduk, men det ar sa underbart billigt dar sa det gor inget ifall man plockar pa sig en del! Till exempel sa kostade de svarta skorna endast tva pund! Helt galet! Jag alskar Primark!

Lunch i Hyde Park. Solen gassade pa, och det basta av allt var att det fanns en massa brassestolar man kunde sitta pa.

Den klassiska bilden, inzooma en aning.

Avslutningsvis visar jag vad jag sitter och smuttar pa for tillfallet. Dock borjar mina mjolkmage kanna av detta. Suck, att man aldrig lar sig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååååh!!! Lyckost! Finfina bilder (jag orkade aldrig ta kort på selfridge-fönstret, tur att du tog ett sånt fint :P) Håller tummarna så det gör ont! Du kommer får det. punkt.

Håller på att boka flygresa nu och jag fick ledigt hela veckan :D Så då kommer jag ju får träffa min pingla!! SAKNAR DIG

2009-05-11 @ 16:56:21
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: