Brillor+en jobbig nyhet.


Jag har funnit "nördbrillorna" som jag har letat efter så länge inne på Topman. Är det någonting för mig tro?

Nu har det hänt mig också, jag har skaffat denna omtalade fejja. Jag som var emot det här såå länge och även efter tjat från nära och kära (och utomstående) stod jag fast vid mitt val. Så som jag har känt kan jag inte beskriva bättre än vad min kära kollega sa till mig idag "facebook är en social tävling, dvs. en tävling som visar hur social man  är eller hur social man vill framstå som person" .
Men varför hände detta? Hade det någonting med grupptrycket att göra? Eller att min EGNA SYSTER skaffade sig "ett konto"? För att svara på frågan så är det som så att jag kommer att åka hem ganska snart (fick inte förlänga min vistelse här för bossen där hemma, tråkigt!) från denna underbara stad. Jag kan faktiskt hålla med om att facebook är ett bra sätt att hålla kontakten på. Och när man nu har träffat så himla goa människor så kan man inte bara säga hejdå sådär. Då är Fejjan ett utmärkt alternativ för att slipat det! Förlåt Martin men jag har härmed gått ur vår aldrigskaffafacebookpakt, hoppas du kan förlåta mig vännen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-17 @ 22:11:04
Postat av: malin

Äntligen! Go vickish! Saknar dig vännen min.

Kärlek

2009-06-17 @ 22:11:48
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: DIN EGNA SYSTER!!!

Hej Koija....tänk att din egna syster skaffar en sida på Facebook innan du??? ibland är världen alltför galen..hahaha....när kommer du hem???inte ett mänskligt livstecken....din syster är gammal och orolig...



OCH enligt ett quiz på Facebook så gillar jag att äta bebisar...sjukt...vad är det för frågor...så nu är man kannibal...

Saknar dig..kom hem nu..



Kram och pussar

2009-06-17 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: