En av varje?


Lördag till söndag skall jag och mina två fina vänner Jenny och Camilla bege oss till Göteborg. Det blir två intensiva dagar med shopping, party och hotellövernattning. Det här ser jag verkligen framemot och jag hoppas innerligt att jag kan bli kryare tills dess!
Det jag funderar på nu är vad som står på  min shoppinglistan. Det är bra att det finns hemsidor till var och varannan butik nuförtiden så att man verkligen inte missar någonting. Vad sägs om de här snygga kjolarna från H&M t.ex.? De kostar 249.- styck, och jag har mina aningarna om att de kommer från trendavdelningen.

Kommentarer
Postat av: Karin

supersnygg kjol! kan tänka mig att den röda skulle vara riktigt snygg i höst och vinter!

2009-07-21 @ 22:24:02
URL: http://ohlachocolat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: