Fredag.


Idag har jag för första gången varit på en sminklektion på Make up store! Sminkvärlden är verkligen så mycket mer än vad man tror och idag lärde jag mig verkligen massor. Det är alltid kul att förnya sig, speciellt med någonting man använder dagligen. Jag valde en festmake up och för att lyfta fram min gröna färg på ögonen blev det en lila ögonskugga. Superkul då jag har varit lite sugen på just den färgen. Och det bästa av allt är att man får välja ut produkter till värde av vad lektionen kostade, dvs. 495.-. Självklart fick den lila ögonskugga följa med hem!

Nu skall jag hem till världens sötaste J som har gjort middag, urgulligt! Sedan blir det till att köpa en massa snask och bara frossa!

Ha en underbar fredagskväll sötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: