Dagens lilla detalj.


Jag blir så otroligt smickrad och rörd av mina älskade nära och kära som lägger ner en extra tanke på saker som man får av dem! Presenter gör mig smickrad överhuvudtaget, men just tanken bakom gör mig såå rörd.
Pärlor och rosetter är jag extra svag och mina älskade vän Malin gjorde det här halsbandet till mig i julklapp, ser ni tanken bakom? Visst är det vackert? Varje gång jag ser tanken bakom blir jag tårögd, som till exempel t-shirten häromdagen. Mina älskade nära och kära, åh vad jag älskar er! Ni är det bästa jag har<3

Vadå sentimentaliskt inlägg? Men man måste visa sin uppskattning och speciellt mot underbaringar man har nära! För utom dem skulle jag inte vara den jag är idag! Ni är världsbäst<3

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Åh vad fint! Håller med dig, att få handgjorda saker av de man tycker om betyder lite extra. :)

2009-02-18 @ 17:54:54
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Nu är priserna i bloppisen grymt sänkta, kika in och fynda! :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram

2009-02-18 @ 21:10:48
Postat av: Angelicas Closet

Vilket fint halsband!

2009-02-18 @ 22:00:34
URL: http://www.angelicascloset.se
Postat av: Anonym

Hihi nice att man lyckades med julklappen! :)

Jag kan inte fatta att du kommer snart!! Fast jag maste erkanna att jag varit jattedalig pa att inte shoppa, sa pengarna borjar ta slut... Men nya jobb nasta vecka = mer pengar i plompan!

2009-02-20 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: