Tråkigt värre


Jag började blir lite smånervös när klänningen som jag hade tänkt att ha på nyår ännu inte dykt upp. Som tur var kom postgubben idag med ett smalt, tunt paket. Tråkigt nog måste den åka tillbaks illa kvickt då den var på tok för liten. Den här gången lyssnade jag till kommentarerna, som är ett bra system, då klänningen var gjord av viskos. En storlek större tipsades det om att gå upp, men jag rekommenderar nog att till och med ta två storlekar större. Men samtidigt var jag ute efter ett lite pösigare resultat. Klänningen finns hos Ellos för er som är sugna.

Kommentarer
Postat av: Adina

tack :D i like it!



uhh vad jbobigt, hoppas det hinner i tid nu :/

2009-12-30 @ 10:41:00
URL: http://miniadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: