Boxing Day

Det blev utgång igår ändå. Trevligt var det verkligen och speciellt kul är det ju att träffa människor som man inte träffat på evigheter!
Idag mår man som man förtjänar. Jag vet inte hur många glas med juice jag har druckit nu på morgonen. Det är knepigt det där för man kan bokstavligt hiva i sig liter med dricka dagen efter.

Jag ska försöka bege mig in till stan, kan tänka mig att det är kaos nu? Det är lite småsaker jag ska göra, som bland annat minska ner en klocka jag fick. Och självklart ska ett och annat plagg kollas in.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter på bussen nu. Kul att du kom med ut darling! Dock hade jag velat spendera hela kvällen med dig! Jävla köer! Kommer sakna dig! Pussar

2009-12-26 @ 13:45:06
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: