2009

Jag avslutar året som jag gjorde förra året, med en årskrönika på allt som har hänt här i bloggen under 2009.
Det är bra att gå igenom minnen, se vad man har upplevt och vilka nya erfarenheter man har fått. Men framförallt: Vilka fina och betydelsefulla människor som man har fått äran till att få träffa under det gågna året.  

JANUARI
 
Årets första månad var realtiv lugn. Det pysslades, fyndades och vinkades hejdå till min käre vän som flyttade till London i ett halvår.

FEBRUARI
 
Det köptes tonvis av böcker under bokreans gång. Min första sminklektion på Make up Store gjordes och en hel del shoppades.

MARS
 
Månadens höjdpunkt var såklart när jag åkte till lilla Mallisch i London. En annan nämnvärd punkt var att jag gjorde en förändrig i håret. Resultatet blev mellanlångt svart hår med lugg.

APRIL
 
April var en månad med grillpremiär och påsk som firades med trevliga vänner som kom på besök. Månaden i shoppingväg bjöd på en del basplagg.

MAJ 

Den bästa upplevelsen under året var ju självklart när jag flyttade till LONDON!

JUNI

Nära och kära kom på besök i den nya staden och födelsedagen firades med musikal.

JULI
 
Månaden började med att jag kom hem till hemstaden. Sedan fortlöpte dem med sommarens ljuva fester och med småtrippar till städer med fina vänner.

AUGUSTI
 
Småtripparna fortsatte och augusti var även en månad där jag beslutade mig för att sluta på H&M och bege mig till Norgelandet.

SEPTEMBER
 
Hösten kom och jag beslutade mig för att komma hem från vårt grannland.

OKTOBER
 
Dagarna spenderades en hel del med världens bästa mosterbarn. Även mannen firades med både skumpa och tårta.

NOVEMBER
 
Månaden då fina vänner fick tillökning, både i djur- och människoväg.

DECEMBER

December är verkligen julens månad. En månad som är helt ägnad åt nära och kära, och det är ni som gör att åren går så fort!<3

GOTT NYTT ÅR mina kära läsare! Hoppas ni får ett bra avslut på året och en bra start på nästa år! Ni förgyller mina dagar med era varma kommentarer och med att just ni finns! Ta hand om varandra och tänk på att du är värdefull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: