Grillfest.

Kvällen igår var riktigt trevlig! God mat, underbart sällskap och en del dricka kan bara sluta på ett bra sätt och ett flertals galenskaper!

Annie är så otroligt duktig på att piffa och fixa med inredning! Vad sägs om den här gulliga lilla detaljen i trädet på altanen?

Jag och en av mina bästa vänner, min vackra vän Annie.

Sist men inte minst vill jag tipsa er om det här gudomliga vinet från Kivik! Jag skojar inte, men det smakar verkligen flytande äppelpaj och i lagom mängd är den helt gudomlig! Det uppskattas dessutom en del av sällskapet vill jag lova! Vinet kommer från Kivik och finns på Systemet för ca. 37kr!

Tack för igår älskade vänner! Jag håller tummarna för att det blir en liten kräftis nästa helg;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack själv gumman! Jätte trevligt var det verkligen och det va riktigt många bilder som blev tagna, fast vissa vill ja nog inte lägga upp ;)

2009-08-10 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: